Lige nu er der 12-14 ugers leveringstid på VELUX INTEGRA® indvendig solafskærmning.

Hvordan kan vi hjælpe?

Tak for din interesse for VELUX og vores produkter. For kontaktoplysninger samt svar på de mest almindelige spørgsmål, vælg et af linkene til venstre.

Betaling

Betalingskort

Du kan betale med VISA, VISA/Dankort, Maestro og Mastercard. Vi hæver først beløbet på din konto, når dine varer afsendes.

3D Secure
Hvad er 3D Secure?
3D Secure, der også kaldes 3D Secure-godkendelse eller 3DS er en metode til forebyggelse af svindel, der oprindelig blev lanceret af Visa (som Verified-by-Visa) allerede i 2001. Det fungerer som et ekstra sikkerhedslag i forbindelse med kortbetalinger. Det giver kunderne et ekstra, sikkert godkendelsestrin, de skal gennemføre, før de kan købe varer med kort online. Dette bruges til at sikre, at kunden bruger de korrekte kortoplysninger, og hjælper med at beskytte mod svindel med kortbetalinger. 3DS understøttes og anerkendes af større udstedere af debit- og kreditkort, herunder VISA, Mastercard (som Mastercard Secure Code) og American Express (som American Express SafeKey).

Hvordan fungerer 3D Secure-godkendelse?
Du er sandsynligvis stødt på 3D Secure-godkendelse før, hvis du nogensinde har betalt for noget online. Når du er klar til at betale for vores produkter online, bliver du omdirigeret til din kortudbyders 3D Secure-side på udbyderens hjemmeside. På din kortudbyders hjemmeside bliver du enten bedt om en adgangskode (som du allerede har konfigureret hos din bank) eller en godkendelseskode (som automatisk sendes til dit bekræftede mobiltelefonnummer). Når du har angivet de korrekte oplysninger, godkendes betalingen af kortudbyderen, og du bliver sendt tilbage til vores bekræftelsesside. Det hele sker meget hurtigt, og når du kommer tilbage til vores hjemmeside, modtager du en e-mail med bekræftelse af den gennemførte betaling.

Hvordan kan jeg tilmelde mig Verified by Visa og/eller Mastercard Secure Code?
Verified by Visa og Mastercard Secure Code tilbydes af banker og tjenesteudbydere – og ikke direkte af Visa og Mastercard. Vi foreslår, at du kontakter din bank eller tjenesteudbyder direkte.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg glemmer min adgangskode?
Det er nemt at nulstille en adgangskode. Præcist, hvordan du gør det, afhænger af din bank. Hvis meddelelsen Verified by Visa eller Mastercard Secure Code vises på skærmen, når du har indtastet dine kortoplysninger, vil der sandsynligvis være en ""glemt adgangskode""-mulighed. Når du klikker på denne mulighed, bliver du bedt om nogle oplysninger, du har givet, da du tilmeldte dig. Du kan derefter hurtigt nulstille din adgangskode og fortsætte din shopping.

Min bank sender en kode til min telefon, men nogle gange modtager jeg den ikke. Hvad skal jeg gøre?
Gør din bank opmærksom på dette, så de kan undersøge problemet. Det kan være noget så simpelt, som at de ikke har registreret det rigtige mobilnummer for dig. Normalt kan dette løses med et hurtigt telefonopkald.

       

Beløbsgrænse

Du kan maksimalt handle for 12.500 kroner inkl. moms per ordre i vores online gardinshop. Hvis det samlede beløb er større, beder vi dig kontakte en af vores forhandlere.

Sikker betaling

Du kan trygt betale med betalingskort i shoppen. Dine kortoplysninger sendes fra vores onlineshop til Raiffeissen Bank International via en sikker og krypteret SSL-forbindelse. Dette foregår i samarbejde med Raiffeissen Bank International, som overholder alle gældende sikkerhedsregler om håndtering af kreditkortoplysninger.

Kontakt os

Telefon: 45 16 45 16 (for kundeservice tast 1)
Email: salg@velux.dk*


Åbningstider VELUX kundeservice
Mandag-torsdag: kl. 8.00-15.00
Fredage: kl. 8.30-14.00
Lørdage, søndage og helligdage: Lukket

* Vi vil svare din mail indenfor 24 timer, der kan dog i perioder være forsinkelser på besvarelsen i op til 5 hverdage.